vineri, 14 septembrie 2007

Maine este ziua mea de nastere !!! Implinesc 7 ani !!!!


Maine este ziua mea de nastere !!! Implinesc 7 ani !!!! Am emotii!!! Oare ce mi se pregateste????? Poate o noua surpriza :) Ma duc sa o trag de limba pe Irinuca. Poate stie
ea ceva mai mult :)) Va pup pe toti !!!Paaaaaaa

UPDATE: Am primit felicitari si urari de la voi. :X Parca sunteti aici cu mine :X Ma simt grozav ca am prieteni asa de buni ca voi :) Va multumesc si va pup dulce pe toti!!!!!!!!!!!
UPUPDATE: Sa va spun surpriza!Parintii m-au lasat sa fac ce vreau eu! I-am dus intr-o librarie mare si mi-am cumparat multe carti si enclopedii.:))

8 comentarii:

Unknown spunea...

La mulţi ani!

Nu uita să-ţi actualizezi vârsta la „Despre mine” ;^)

Anonim spunea...

La Multi Ani, sa cresti mare si toate dornitele sa ti se implineasca :*

Anonim spunea...

La mulţi ani!!! :)

iulia toma spunea...

Pentru Alexxed:Multumeeeesc!!!!! Am sa pun un update :)

iulia toma spunea...

Pentru Criserb:
Iti multumeeeesc mult de tot pentru urari :x

iulia toma spunea...

Multumeeesc mult alexia! :X

iulia toma spunea...

Pentru Ghiocel07:
Am primit felicitarea!!!!!!!!!
E tare draguta!!!!!!!! multumesc mult!!!!

Anonim spunea...

Să nu uiţi să ne povesteşti cum ţi-ai petrecut ziua de naştere :)