marți, 6 noiembrie 2007

Targ de carti foarte ieftine :)


Am ascultat azi la stirile radio Itsy Bitsy ca exista la sala Dales o expozitie de carti foarte foarte ieftine. :) cica se da si un premiu foarte mare:
O biblioteca foarte mare plina cu carti!! Vreau sa ma duc si eu pe acolo. Pacat ca nu am stiut mai din timp ca sa mai strang cativa banuti in plus :)

Radio Itsy Bitsy este prezent acolo si fac surprize la copii.Au concursuri de creativitate, de modelare. Asa am auzit eu la stirile lor. Super !!! Dureaza cateva zile de pe 6 pana pe 11 noiembrie.De la ora 10 la 20 seara.



scuzati poza de sus cu sala Dales e mai veche :) dar nu am gasit alta pe internet.am luat-o de aici

3 comentarii:

Anonim spunea...

Anonim spunea...

Ce site de kkt ai sa mor io!!!!!!!!!!!!!! ESti varza SFAT: lasa-te:))))))) daca tot sti sa umbli pe net cauta si tu scoala de pronunti1 si alte chestii si dupaia umbla pe net si vino in emisiuni!!!

Anonim spunea...

salut , am 9 ani si imi place tare mult blogul tau si fratele meu are unul : http://freepkteambistrita.blogspot.com
sau
http://dj-shorty.blogspot.com
... id-ul meu de mess este : biabibi99@yahoo.com ... baga-l in lista sa vorbim ;) ... nu-i baga in seama pe cei mari care se dau mari si spun ca nu e frumos bogul tau .. e foarte frumos ... vorbim pe messenger pa pa :*