joi, 6 decembrie 2007

Itsy Bitsy ne spune cine este Mos Nicolae


Itsy Bitsy ne spune cine este Mos Nicolae!!!! Va multumesc pentru ca eu nu stiam povestea lui. :)Uitati povestea de la radioul pentru copii Itsy Bitsy
Te iubesc mult Mosule Nicolae. si iti multumesc ca mi-ai adus tot ce ti-am scris.!!!!Asa am sa fac si eu. Cum ai spus tu. O sa daruiesc si eu altor oameni.Promit!

Cred ca cei de la Itsy Bitsy au fost cuminti pentru ca azi au primit si un saite nou.Ieri nu aveau.Am intrat la ei si nu era. :)

4 comentarii:

cornel spunea...

Ai fost cuminte? Numai asa vine Mosul la tine :)

iulia toma spunea...

Am fost cuminte :)
Si mi-a adus un penar echipat.:)
si revistele care imi lipseau la Corpul Uman. Am crezut ca nu o sa le mai am niciodata. Am fost foarte fericita de cadouri.:)

Anonim spunea...

esti fff desteapta pt. varsta ta...te pup si pe tine si pe irinuka:*:*

iulia toma spunea...

multumesc :X
te pupam si noi!dar nu stiu cum te cheama :)sa-mi spui :)