joi, 2 octombrie 2008

Cum a fost in ultimile saptamani de vacanta

Am sa va arat in imagini cum am petrecut utimile saptamani de vacanta.Apoi prima mea zi de scoala din clasa a II a. Si ziua de nastere care a fost pe 15 septembrie. Am fost din nou la:




Am invatat multe lucruri noi acolo de data aceasta pentru ca am vizitat muzee:



MUZEUL DE ARHEOLOGIE CALLATIS

Acolo am vazut bijuteriile care au fost gasite in pamant de arheologi.Bratarile si cerceii erau de acum 2-3000 de ani. va dati seama ce tare este. Uitati-le si voi:



S-au gasit si bani intr-o ulcica, tot de atunci:Irinuca va povesteste :)



In Mangalia am descoperit mancaruri pe care nu le stiam. De exemplu:SUBEREK
Este un fel de clatita cu carne sau branza.DELICIOASA!!

Sau o bautura din cereale 100% NATURALE,care se numeste:BRAGA

Niciun comentariu: