duminică, 7 decembrie 2008

La 3 ani de ascultare radio Itsy Bitsy, in emisie cu Zapa, Buna Povestilor si cu... Mos Nicolae :)

De sf. Nicolae a fost superb. Am primit in cizme 5 papusi Strawberry si am fost la ziua lui Itsy Bitsy, in emisie directa din studio cu Zapa si Buna Povestilor.



A fost excelent. A venit foarte multa lume sa sarbatoreasca cu ei. De la mic la mare.:)


COPIL MIC :)


COPIL MARE :)



Copii s-au distrat,au colorat, au mancat sanatos, s-au oferit foarte multe fructe si au primit toti cadouri de la Mos Nicolae.





Nici nu mi-a venit sa cred ca ma aud in direct in 6 orase. Parca era un vis frumos.



Le-am urat si o poezie de ziua lor care suna cam asa:

LA MULŢI ANI!
CU SĂNĂTATE!
CĂ-I MAI BUNĂ
DECÂT TOATE!

VA UREAZĂ O FETIŢĂ
CARE ESTE BLOGARIŢĂ
CE VĂ ASCULTĂ CU PLĂCERE
VĂ DĂ LINK-URI MITITELE,
ŞI CU MARE BUCURIE
EA V-A SCRIS O POEZIE.

CĂ 3 ANI S-AU ÎMPLINIT
PENTRU ITSY, PENTRU BITSY,
CE MAI TURA....CE MAI VURA...
SA STRIGĂM CU TOŢII:
UUUURRRRAAAAA!!!!!!!!

CĂ 3 ANI DE ASCULTARE
M-AU FĂCUT FETIŢĂ MAREEEEE! :)


Eu am inventat-o :) Cred ca le-a placut :)



La multi ani radio Itsy Bitsy!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo Iulia!Imi place poezia.

iulia toma spunea...

Si mie mi-a placut foarte mult :)