marți, 24 iulie 2007

Astazi este cod rosu



Am aflat de la televizor ce inseamna. Peste 41'C la umbra. Ce poate face un copil in vacanta cand afara arde?
Sa vedem cum arata un program de copil la cod rosu:
-Ora 8:00- se trezeste. mananca sanatos: lapte, cereale, fructe.

-Ora 9:00- se poate duce la inot.Unde? Am gasit in ziarul Compact :
AQUA TEAM COSTURI:10 sedinte /120 ron
COMPLEXUL SPORTIV NATIONAL LIA MANOLIU- COSTURI:10 sedinte /120 ron
CLUBUL SPORTIV DINAMO- COSTURI:10 sedinte /120 ron
CLUBUL SPORTIV DELFINUL- COSTURI:10 sedinte /120 ron
ENERGY CLUB

-Ora 10:00-11:00- Te intorci acasa pentru ca incepe codul rosu si nu trebuie sa te prinda pe strada.

-Ora 12:00- Masa de pranz.O mancare sanatoasa fara grasimi si Euri.Eurile sunt niste otravuri facute de oameni si puse in mancare. Am citit, stiu ce vorbesc.

-Ora 13:00- Somnul de frumusete

-Ora 15:00 Putina matematica.Am o culegere noua de la editura Aramis

-Ora 16:00 Putina scriere nu strica.

-Ora 17:00 Desene animate.Minimax e mai bun.
Cartoon Network si Jetix au desene cu violenta. O sa scriu un post si despre asta.

-Ora 19:00 Poti sa intri pe net

-Ora 20:00 Masa de seara

-Ora 21:00 Plimbarea de seara in parc. E super

-Ora 23:00 Somn

P.S Daca presari si putin radio ITSY BITSY ,esti castigat.

voi ce spuneti? ca pe mine ma doare mana de cand scriu:)

5 comentarii:

Anca spunea...

pentru o fetita cu mult mai mica ca mine (cu vreo 10 ani), desi si eu sunt fetita :P, scrii foarte frumos :D. o sa iti citesc blogul cu interes, si iti ure mult succes la scoala, si distractie placuta alaturi de sora ta. sa stii ca esti foarte norocoasa sa ai o surioara, si eu mi-as dori, dar nu mai am cum :). ca o completare, eu ma uit la scooby doo, team galaxy, witch si spioanele. care sunt desenele tale preferate?

iulia toma spunea...

multumesc miki.
sa sti ca eu scriu de mica .
am scris si in Adplayers.uite linc http://www.adplayers.ro/index.php?id=3&news=1572. am scris asa ca nu am iconita de link aici la comentari.
Citesc ziare si reviste ca sa invat sa scriu. Imi place foarte mult. vrei sa fim prietene? Putem savorbim despre animale si desene animate. Asculti Itsy bitsy?

iulia toma spunea...

Am uitat.
Imi place : imi place de la jetix doar la spioancele. Nu ma lasa parinti mei, ca desenele au violenta. Dela cartoon network cinema imi place scooby-doo cu vinatoarea de virusi.Tom si jerry. La minimax imi place recsi si povestile cu Barbie. Te uiti la minimax?

Anonim spunea...

Aa..nu, sincer nu prea ma uit la minimax. Eu am crescut cu Cartoon Network si am ramas fidela, intr-un fel. Dar nu prea mai am timp sa ma uit la desene. Si tu, bucura-te de ele cat poti, ca atunci cand o sa cresti o sa te intereseze mai mult altele :D. Sigur ca vreau sa fim prietene :D. Uite, adresa mea de email, pe care o folosesc mai des e jujitza2u@yahoo.com . Nu stiu exact ce e Itsy Bitsy, poti sa imi explici tu?
Si este foarte bine ca citesti, in ziua de astazi nimeni nu mai citeste, si asta este cu adevarat o pierdere. Mie imi place sa citesc. Imi amintesc ca eu am invatat sa scriu dintr-o carte, "Legendele omenirii" se numea. Si acum o am, e pastrata la loc de cinste :D.

iulia toma spunea...

ma bucur ca vrei sa fim prietene.
Itsy bitsy este un radio pentru copii. acolo inveti tot timpul lucruri noi.Te invata sa fi un om bun.Uite aici am scris despre ei mai mult. Eram mai mica si scriam mai greu :)http://www.adplayers.ro/index.php?id=3&news=1572