luni, 23 iulie 2007

Vacanta de sfarsit de saptamana in Bucuresti


Dupa ce am venit de la mare am devenit destul de trista. Ma plictiseam.Cauza era caldura de afara.Nu puteam merge in parc la joaca, iar de televizor si internet eram satula( atunci nu aveam blog ).Problmele la matematica erau terminate.Am facut consiliu de familie si am hotarat.MUZEUL DE GEOLOGIE.Nu am inteles ce inseamna decat dupa ce am ajuns acolo.Gasesti toate pietrele din lume, de mii de ani si chiar fosile de dinozuri. E foarte frumos.Acolo inveti cum s-a format pamantul si afli ca inainte teritoriul tarii noastre era acoperit de o mare. Au chiar scoici din vremea aceea, oua de dinozaur, afli multe multe lucruri noi.Am cautat pe net si am gasit si saitul lor de unde am luat ce vedeti mai jos. www.geology.ro

ADRESA MUZEULUI:

Sos. Kiseleff, nr.2

Bucuresti, sector 1.

Cod postal:

Telefon: 212.89.52


PROGRAM DE VIZITARE:

Zilnic: 10.00 – 18.00

Accesul vizitatorilor in Muzeu este permis pana la orele 17.00


TAXE DE VIZITARE:

Adulti: 5,5 RON

Prescolari, elevi, studenti, militari in termen: 2,5 RON

Copiii in varsta de pana la 3 ani, copiii institutionalizati, pensionarii, invalizii, persoanele cu handicap, veteranii de razboi, salariatii si pensionarii din reteaua muzeistica nationala, ziaristii - intrare libera pe baza biletelor gratuite sau a legitimatiei de serviciu.


TAXE PENTRU GHIDAJUL IN MUZEU:
Ghidaj in limba romana: 10 RON

Ghidaj in limbile engleza si franceza: 20 RON

MIJLOACE DE TRANSPORT:

Metrou (magistralele M2 si M3): statia "Piata Victoriei"

Autobuz: liniile 182, 300, 783, 784

Tramvai: 20, 24, 34, 46

Niciun comentariu: