luni, 15 octombrie 2007

Ce se poarta prin scoli :)


Vreti sa aflati ce se poarta prin scoli? Va spun eu!!!!
Baietii duc ghiozdanele fetelor!!! :))
Asa e moda la mine in clasa :).Un baiat isi alege o fata pe care o vrea el si o ajuta.Ii cara ghiozdanul.Pentru ca este foarte greu :)

Pe mine m-a ales un baiat pe care il cheama Codrut.:))Ma ajuta sa-mi duc ghiodanul pe scari de fiecare data. :)

E dragut, nu? Sa ajuti fetele e un lucru bun :)Dar ce sa fac cu Robert ca si el vrea sa-mi duca ghiozdanul :)))

Update: Uitati ce mare e

7 comentarii:

Unknown spunea...

Asta ar trebui să fie tema blogului tău, „ce se întâmplă unui copil de 7 ani”, nu cât e alocaţia în alte ţări. Asta citim pe saituri de ştiri, bune sau rele.

Carina spunea...

Ce dragut :) Ce-i drept se intampla multe in scoli mai nou... verisoara mea e in clasa a III-a si-mi povesteste ca la ei fetele si baietii isi trimit biletzele cu tot felul de propuneri :))

ghiocel07 spunea...

Sper ca nu e prea greu ghiozdanelul.

iulia toma spunea...

pentru Alexxed:

Sa nu te superi pe mine dar eu scriu ce mi se intampla mie. :)
Eu o sa primesc 32 de lei alocatie.
Daca e de rau asta e :)

iulia toma spunea...

Pentru Carina: :) Stiu. Te pup!

iulia toma spunea...

Pentru Steluta: Este foarte greu:(. Imi rupe spatele :(

Ma bucur ca imi scri :X

iulia toma spunea...

Pentru Ralu: cand o sa avem mai multe ore nu stiu daca o sa imi mai care ghiozdanul. O sa va spun :)