luni, 22 octombrie 2007

Stiri despre copii :(


Coloram linistita cand am auzit la stirile Pro TV ca niste copii nu aveau ce sa manance.Saracutii!!!!Se duceau la scoala nemancati.:( Numai acolo primeau de mancare.Cornul si laptele.Abea puteau sa vorbeasca.Cand i-am vazut am simtit atata mila si tristete.:((Saracutiii de ei nici nu vazusera in viata lor un calculator. :(
Nu mai am chef de nimic.:(Nu pot sa fac nimic pentru ei ca sunt mica.:( Doar scriu pe blog.Poate ziarele sa faca ceva.Va rog frumos!Ajutatii!
Ma duc sa ma culc.
Uitati si voi stirea aici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai un sufletel asa de bun si de curat!
eu sunt tot vasluianca, si sufar la fel de mult pentru copilasii de acolo. cand eram la scoala, le dadeam sandviciurile mele copiilor care erau prea saraci si nu aveau ce manca. din pacate sunt asa multi copii saraci, incat nu ii putem ajuta pe toti. :(
sa-i multumesti lui udmnezeu pentru tot ce ai, si cand poti, fa o fapta buna. ai sa vezi ce bine ai sa te simti si cum iti va creste sufletul ;)
te pup

iulia toma spunea...

Te pup si eu Luciana :X
Multumesc pentru comentariu.
Sa sti ca asa am sa fac. Cum spui tu. e bine sa ajuti copii saraci.Abia astept sa ma fac mare :)Acum sunt prea mica si nu prea pot sa fac mare lucru :)doar scriu pe blog si le dau din jucariile mele si din hainutele care mi-au ramas mici. :)