marți, 15 ianuarie 2008

Am gasit video cu Mihai Eminescu :)

Uitati ce am gasit :)

Versurile sunt ale lui Eminescu




UPDATE: am gasit si poezia pe internet.:)


Atât de fragedă...

Atât de fragedă, te-asameni
Cu floarea albă de cireş,
Şi ca un înger dintre oameni
În calea vieţii mele ieşi.

Abia atingi covorul moale,
Mătasa sună sub picior,
Şi de la creştet pân-în poale
Pluteşti ca visul de uşor.

Din încreţirea lungii rochii
Răsai ca marmura în loc -
S-atârnă sufletu-mi de ochii
Cei plini de lacrimi şi noroc.

O, vis ferice de iubire,
Mireasă blândă din poveşti,
Nu mai zâmbi! A ta zâmbire
Mi-arată cât de dulce eşti,

Cât poţi cu-a farmecului noapte
Să-ntuneci ochii mei pe veci,
Cu-a gurii tale calde şoapte,
Cu-mbrăţişări de braţe reci.

Deodată trece-o cugetare,
Un văl pe ochii tăi fierbinţi:
E-ntunecoasa renunţare,
E umbra dulcilor dorinţi.

Te duci, ş-am înţeles prea bine
Să nu mă ţin de pasul tău,
Pierdută vecinic pentru mine,
Mireasa sufletului meu!

Că te-am zărit e a mea vină
Şi vecinic n-o să mi-o mai iert,
Spăşi-voi visul de lumină
Tinzându-mi dreapta în deşert.

Ş-o să-mi răsai ca o icoană
A pururi verginei Marii,
Pe fruntea ta purtând coroană -
Unde te duci? Când o să vii?

5 comentarii:

Unknown spunea...

Ma gandesc ca trebuia sa intrebi in sondaj daca poeziile lui Eminescu sunt cele mai frumoase. Astfel voturile ar arata altfel.

Alexandru

iulia toma spunea...

pai de ce sa ii intreb ? se stie ca are cele mai frumoase poiezii :)
Nimeni nu a vazut ca este si cel mai frumos :) de aceea am pus sondaj :) sti tu altul mai frumos ca el? daca sti spune-mi

Unknown spunea...

Poeta Magda Isanos pare a fi si ea draguta ...


Sau poate Veronica Micle

Alex

iulia toma spunea...

Acestea sunt femei . Eu am zis cel ma frumos POET nu cea mai frumoasa poeta :)

Benny spunea...

Frumos!:)