duminică, 13 ianuarie 2008

Uraa!!!! Cotidianul da enciclopedii la copii si parinti


Uraa!!!! Cotidianul da enciclopedii la copii si parinti.
Ma bucur ca se gandeste cineva si la noi. Cu alocatiile noastre de 25 de lei ajungeam cu greu sa cumpar atat de multe enciclopedi.Trebuia tot timpul sa ii rog pe parintii mei: Mamaaaa vreau si eu!!!! Te rogggg!!!!! Cele bune costa mult: peste 100 de lei.

Ma bucurrrrr!!!!!!!!!Va multumesc!!!! Sper sa nu se termine la chioscuri! Nici nu vreau sa ma gandesc :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si pe mine ma intereseaza enciclopediile .. am cateva acasa .. dar acuma scoala imi ocupa o mare parte din timp ... si nu cred ca as avea timp sa mai citesc. Insa, iti recomand revista terra: http://www.terramagazin.ro ; este plina de lucruri interesante!

iulia toma spunea...

E interesant.Multumesc pentru link :)

Benny spunea...

Vreau si eu!:D