duminică, 16 noiembrie 2008

Anunt ca va fac o rubrica de: Stiati ca?


Anunt ca va fac o rubrica de: Stiati ca? Ma documentez, invat si eu, si va spun si voua ca sa stiti.:) Sper sa va placa:)

Sa incepem cu prima stire:

STIATI CA? Tara noastra are unicat in lume la Muzeul de Istorie Naturala "Grigore Antipa" un schelet de dinozaur? Are inaltimea de 9,50 m.A fost descoperit in anul 1893,de geologul si paleontologul roman Gregoriu Stefanescu care a scris primul manual de zoologie român (1865).


Poate ca nu stiati si acum o sa va duceti sa il vedeti si voi :)

2 comentarii:

Cristina spunea...

eu am fost da nu stiam ca e unicat :) how cool is that

iulia toma spunea...

Buna Cristina, ma bucur ca imi citesti blogul. Si eu sunt mandra ca avem asa ceva in tara noastra.
Cred ca este tare.=:)