joi, 30 august 2007

Am o nasa ca in povesti :)


Am o nasa ca in povesti.Sa vedeti ce mi s-a intamplat :)Mai tineti minte ca am scris un post despre alocatie ca nu am cum sa cumpar cu 25 de lei o enciclopedie care costa peste 60 lei?.Am fost ieri pe la nasa mea in vizita.Si ce credeti? Mi-a facut cadou o enciclopedie. Si nu stia de la mine sau de la parintii mei ca imi doresc.Iar calculatorul lor era stricat.Si eu care strangeam bani:)) Ce tare! Nu? Sa intamplat ca in povesti.Mi-am pus o dorinta si paccc! a venit nasa si mia indeplinito. :).In plus a mai scris si un caiet cu intrebari.Ca sa tinem o legatura.Ea intreaba eu raspund.Ma bucur ca e nasa mea!!! iti multumesc nasa!:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am reusit sa-mi fac un pic de timp si sa ma bucur alaturi de tine de bucuriile copilariei si de faptul ca iti doresti sa afli cat mai multe lucruri interesante atat de devreme. Sunt bucuroasa si astept sa vad caietelul care ne va ajuta sa ne cunoastem mai bine reciproc.
Nu pot sa iti promit ca ne vom intalni pe aceasta cale prea des - cum bine stii mie imi place sa petrec mult timp in mijlocul naturii ... Te pup dulce si astept sa va vad curand.... Si nasu' te pupa ca doar e ... duminica .

iulia toma spunea...

Si eu sunt bucuroasa si va pup cu
drag:)