joi, 23 august 2007

Super stire! Va place cerul? Stelele? Voi fi astronaut!



Super stire! Va place cerul? Stelele?
Am citit ca: Compania de internet Google a anunţat, miercuri, că a lansat un nou serviciu botezat Sky, care propune imagini interactive ale cerului şi stelelor.

Internauţii pot vedea şi "naviga" printre 100 de milioane de stele şi 200 de milioane de galaxii, indică Google, datorită imaginilor de înaltă rezoluţie furnizate de telescopul spaţial Hubble, care sunt însoţite de informaţii astronomice şi de hărţi ale constelaţiilor.

Pentru a utiliza "Sky", internauţii trebuie să descarce noua versiune a Google Earth. Stirea pe larg e aici
Poza am luat-o de aici

Abia astept sa navighez printre stele. Uraaaaa!!!! De cand imi doream !!!! Imi plac asa de mult stelele!!!Nu prea stiu de unde sa descarc noua versiune dar de asta cred ca o sa se ocupe ai mei.

13 comentarii:

Unknown spunea...

Mulţumesc pentru ştire, incredibil, dar de la tine am aflat pentru prima dată :)

Uite o imagine pe care am descoperit-o:

http://www.alexxed.com/bazaconii/cassiopea%20A.jpg

Sunt rămăşiţele unei vechi supernove numite Cas A, din constelaţia Cassiopeia. Constelaţia asta a fost văzută de Ptolemeu care a trăit acum 1900 de ani!

O supernovă este o stea care creşte enorm în volum, creştere care se încheie într-un fenomen spectaculos ce constă în explozia şi spulberarea stelei.

Succes cu instalarea programului!

Anonim spunea...

Noua versiune de google earth o gasesti aici

Anonymous spunea...

Astronomia e o stiinta minunata (n-o confunda cu astrologia, care-i o porcarie).

Uite aici niste poze updatate zilnic din domeniul astronomiei:
http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/astropix.html

Si uite niste preferate de-ale mele:
http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/0702/cmesun_soho_big.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/3457/162056mainpia08329yy6.jpg

Ultimul e saturn, de fapt eclipsa de soare din spatele lui saturn :)
In partea stanga a pozei deasupra inelelor o sa vezi un punct mic si alb, ala e Pamantul!

iulia toma spunea...

pentru Aex Multumesc!Am gasit si eu! am dat ctrl c ctrl v pe Google Earth si
am gasit pe google.A fost foarte usor!Navigare placuta! :)

iulia toma spunea...

Hei Lucifer ma bucur ca iti plac
stelele!!!
Dar am si eu o intrebare
:)
Daca zici ca iti plac stelele dece faci parte din acei oameni care nu le pasa de sanatate.A lor.A animalelor. a planetei noastre? Daca iti plac stelele trebuie sa ai grija de cea pe care traiesti,nu?.Lasate de fumat si nu mai ucide animalele cum ziceai ca o sa faci.Poti sa plantezi copaci si sa fi bun cu cei din jurul tau.Documenteazate cum sa devii mai bun cu tine si cu planeta noastra.Asta cred eu ca trebuie sa faci!!!!

Anonymous spunea...

Imi pasa de sanatatea mea :). Nu fumez, nu mananc dulciuri si grasimi, fac sport si dorm 8 ore pe noapte.

Imi pasa si de sanatatea planetei noastre, insa degeaba imi pasa daca nu o putem schimba.. purecii de pe caini sunt niste uriasi fata de cum suntem noi pe Pamant :)

Nu tin in mod special sa fiu bun cu cei din jurul meu (nu sunt nici rau cand nu e cazul), dar le respect libertatea de a face ce vor atata timp cat nu ma afecteaza (pot sa fumeze, pot sa bea, sa se drogheze).
Ei ma lasa in pace, eu ii las pe ei :) Asa e cel mai corect.

iulia toma spunea...

Pai vezi daca toata lumea tace si nimic nu spune. Uite unde se ajunge.Trebuie sa ne pese de tot ce ne inconjoara. Ca e copac animal sau om. Si trebuie frumos sa ii spunem. Ca poate el saracu nu stie. Nu are posibilitati. Nu are internet sa se documenteze sau poate nu stie sa citeasca.Daca iubesti planeta asta trebuie sa iti pese de ea.Nu sa taci.Trebuie sa-l ajuti pe om animal sau planta.Ce? daca un om face o prostie trebuie sa taca toata lumea? Sa il lasi sa se distruga? Poate el nu stie! cum sa afle daca toata lumea tace? Nu inteleg!

Si daca tu nu fumezi de ce ziceai ca fumul de tigara nu face rau. Daca nu fumezi insemna ca sti ca nu e sanatos. Chiar nu mai inteleg nimic. :(

Anonymous spunea...

>> Poate el nu stie! cum sa afle
>> daca toata lumea tace? Nu
>> inteleg!

Fumatorii stiu ca fumatul dauneaza grav sanatatii, scrie asta pe toate pachetele de tigari.

Ei se gandesc asa: "oricum mor, deci mai bine sa fac ceva ce-mi place".

>> Si daca tu nu fumezi de ce
>> ziceai ca fumul de tigara nu
>> face rau. Daca nu fumezi
>> insemna ca sti ca nu e sanatos.

Nu fumez fiindca e o risipa de bani si nu imi place gustul..

Dulciurile strica dintii si ne ingrasa.. tu ai renunta usor la dulciuri ?:)

>> Chiar nu mai inteleg nimic. :(

De-asta cresti mare, ca sa intelegi :)

iulia toma spunea...

Da da da :))cum de sti tu asa pentru toata lumea? Gandesti tu in locul lor? :))unii oameni nu stiu sa citeasca.

Si fumul de tigara nu face rau la copii, nu? Sa-ti aduc aminte ce mai ziceai? Ca au descoperit savantii ca fumul nu face rau? Erai convingator, nu? Noroc ca ti-au mai si spus alti oameni ca nu e asa. Asa ca nu ma mir.
Sti ce gandesc eu acum? :)) Hai sa-ti spun chiar daca tu sti :)). Eu cred doar ca te dai interesant pe blogul meu. Atat.

Daca iti pasa cu adevarat asa cum spui posteaza pe blogul tau ca tigarile si fumul fac rau si ca este rau sa nu iti pese de oameni animale si plante.Ca nu e bine sa ucizi. Animale plante sau oameni.Invata oamenii sa faca bine nu rau.
Dupa aceea putem sta de vorba. Pana atunci sa ai mare atentie la documentare :)! Mult Succes!

iulia toma spunea...

Am uitat sa spun :) comentariul acesta de mai sus e pentru Lucifer Principle.

Anonymous spunea...

>> Ca au descoperit savantii ca
>> fumul nu face rau?

Asa zicea un documentar si anume ca second-hand smoking e bullshit :)

Se pare ca mai tarziu alte studii au aratat ca totusi nu-i chiar inofensiv.

iulia toma spunea...

Te rog nu-ti mai bate capul cu blogul meu.Fa ce ti-am spus mai sus.Pana atunci uita de blogul meu.Vorbesc foarte serios.Cauta alti fraieri.Aici nu gasesti.

Anonim spunea...

Multumesc ca de la voi am aflat dmulte....................