miercuri, 8 august 2007

Club pentru copii in vacanta


Uitati ce am gasit in ziar. "La clubul pentru copii Smaraldino se desfasoara, pana pe 16 august, mini-clubul "In vacanta", o serie de activitati prin care copiii sunt antrenati sa-si exerseze cunostintele de limbi straine, sa realizeze mici obiecte decorative, sa se joace si sa-si faca noi prieteni. Programul clubului este zilnic, intre orele 9.30 si 12.30. La club se pot inscrie copii cu varste cuprinse intre 4 si 11 ani. Pe parcursul celor patru ore petrecute intr-un spatiu vesel, copiii vor participa la joaca si engleza, vor colora si vor face concursuri de glume." Mai multe gasiti in ziar
Ii rog pe parinti mei sa sune acolo si sa vada cat costa.:)Am sa va spun si voua :).

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ok, poate ma duc si eu :)

Anonim spunea...

draga iulia,
iti multumesc ca ai pomenit pe blogul tau de clubul de vacanta de la Smaraldino. Foarte interesant si dichisit bloger! Eu cred ca e important sa stii parerile copiilor. Dealtfel si eu am o fetita de 11 ani, Theodora, care e momentan plecata la bunici, dar cand se va intorce cu siguranta iti va scrie.De curnad mi-a dat ideea sa scoatem o revista pentru copii care sa se numeasca tot Smaraldino, ca si clubul, si unde te vom invita sa ai o rubrica permanenta. Pacat ca ziaristii au preluat doar o parte din comunicatul meu de presa, mai exact prima fraza, iar pe a doua au improvizat-o si au scris informatii inexacte. oricum, cine a dorit sa afle mai multe informatii fie m-a sunat, cum a facut mama ta, fie a vizitat site-ul clubului. Vreau sa te intreb unde faceti voi tenis pentru ca si fetita mea merge la stadionul national la cursuri, dar nu stiam ca dnu Segarceanu antreneaza copii pe undeva. daca ai putea sa-mi as fi foarte recunoscatoare. Iti multumesc, Maria Barna

iulia toma spunea...

va multumesc foarte mult pentru invitatie!Pe domnul Segarceanu il gasiti langa liceul Jean Mone in spatele salii Floreasca.Daca vorbiti cu mama va da ea numarul lui de telefon.Poate Teodora o sa fie colega cu mine. :)