joi, 2 august 2007

Unchiul Cucuruz

Unchiul Cucuruz
Astazi mia adus
Doua ciocanele
Sa ma joc cu ele
O luna, o pruna,o para, si o scara
Si mia zis
Nepoate,
Din aceste toate fa-mi o papusica frumoas si mica
Si eu iam facut si lui ia placut
Stiti cum am lucrat?
Am pus sus o luna
sub luna o pruna
sub pruna o para
sub para o scara
si sub toate cele doua ciocanele
si am lucrat frumos
cum vedeti mai jos. :)




Poezia aceasta o stiu de la mama.Mama o stie de la mamaia si mamaia o stie strabunica mea care era educatoare la gradinita.:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Unchiul cucuruz
Astazi mi-a adus
Doua ciocanele
Sa ma joc cu ele
Si mi-a mai adus:
O luna,
O pruna,
O para
Si-o scara.
Si mi-a spus: "Nepoate,
Din acestea toate,
Fa-mi o papusica
Frumoasa si mica".
Si eu am facut
Si lui i-a placut.
Stiti cum am lucrat?
Am pus sus o luna,
Sub luna - o pruna.
Pe pruna-am crestat
Doua linioare,
Doua punctisoare.
Sub pruna-am pus para,
Pe para-am pus scara.
Si sub toate cele,
Doua ciocanele.
Si-am lucrat frumos,
Cum vedeti mai jos!

Asa o stiu eu, iar luna e semiluna, pruna e mare si e capul (cu ochi, nas, gura), scara e pusa PE para - pt maini. :) I love it!