luni, 6 august 2007

Mai sunt 6 zile pana la alocatie


Mai sunt 6 zile pana la alocatie.Atunci vin banii mei de buzunar.25 de lei.
In fiecare luna ma intreb ce sa-mi cumpar de ei?
Asa ca am fost la o librarie. CE MULT IMI PLACE ACOLO !!!! ASI LOCUI ACOLO!!!Au de toate.Jucarii, carti de tot felul,penare si ghiozdane superbe. Am stat aproape 1 ora . Ca sa vad ce pot sa imi cumpar peste 6 zile.Si am vazut:(.Ma intereseaza sa cumpar o enciclopledie din aceea junior.Am cautat si am gasit. Multe.80 de lei sau 60 de lei sau 50 de lei.Am plecat trista.Nu pot nici luna asta sa-mi cumpar.Poate peste 3.sau poate o rog pe Irinuca sa ma imprumute.dar ea saraca ce cumpara?
Stiu!Mai astept. Poate imi cumpara iarasi mama.:)
-

5 comentarii:

Anonim spunea...

Si manualele de gramatica cine le cumpara? ;)

Unknown spunea...

Mai bine citeşti de pe ro.wikipedia.org decât să dai banii pe enciclopedii.

iulia toma spunea...

pai tot mama :)

iulia toma spunea...

multumesc pentru link! ai dreptate.dar sti ceva?
era asa de frumoasa cartea aceea :)

Anonim spunea...

spuneti-mi si mie va rog de unde sau cine sau unde mergem sa luam alocatia pe ian 2008 etc.?noua la scoala nu ne-a spus nimeni nimic.lamuriti-ma va rog si pe mine