miercuri, 8 august 2007

Irinuca, fluturas - motoras :))


Astazi Irinuca a primit un nou nume. Motoras :)).Iar mama ii spune fluturas-motoras :)). Sa va spun de ce.
Am fost din nou la tenis.Si am avut nu 1 ci 2 profesori de tenis. Pe cel emerit adica domnul Aurel Segarceanu cel care l-a antrenat pe Ilie Nastase, Ion Tiriac si multi altii si pe fratele lui ( Domnu BeBe cum ii spunem noi ca sa-i deosebim :) Antreneaza si el la fel de bine ca domnul Aurel. De foarte multi ani.De Irinuca se ocupa de obicei domnu BeBe dar de data aceasta s-a ocupat domnu Aurel Segarceanu care i-a pus numele de Motoras. A zis ca are motoras la picioare.Si ca e foarte tale
nta. El stie. Pentru ca a antrenat multi copii care au devenit campioni.Cred ca ea va fi mai buna decat mine. Vom vedea.:)

Am sa va pun si cateva poze de la teren.


Domnul Aurel Segarceanu


Domnul Segarceanu (BeBe)


Fluturas - Motoras cu Domnul Segarceanu


Eu :)


Tot eu :)


Domnul Aurel Segarceanu cu mine

Update:Domnul Segarceanu antreneaza pe oricine si copii si oameni mari.Au sunat-o pe mama mai multi oameni sa o intrebe unde il gaseste. Asa ca va spun si voua ca nu e secret. Mama a fost eleva lui la Clubul Dinamo dar nu mai stia de el nimic pana acum 3 ani cand a vrut sa ma inscrie la inot la sala Floreasca.Acolo a dat de el. Este in spatele salii Floreasca.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase pozele Iulia, abia astept sa te vad la marile turnee de tenis ;)

iulia toma spunea...

buna criseb!! Si mie imi plac pozele de pe blogul tau.Esti un
fotograf bun:)Mai am mult de tot pana la un turneu:)

Anonim spunea...

Buna! Dl Aurel e bunicul prietenei mele! Succes la tenis!

iulia toma spunea...

Pentru Anonim:
Si tie la fel daca faci tenis.:)