miercuri, 1 august 2007

Sondajul s-a incheiat. Cartoon network a castigat


Sondajul s-a incheiat. Cartoon network a castigat cu 20 de voturi. Minimax a luat doar 7. Jetix a luat 3 iar A+ a luat 2.
Eu am votat cu minimax .Sa va spun de ce. La Cartoon network e adevarat sunt desene foarte frumoase si haioase
dar au multa violenta si se vorbeste foarte urat . Auzi si inveti cuvinte foarte urate:
prostule,scarbosule,tampitule. sunt foarte foarte multe cuvinte urate.
Billy si mandy, Mucha lucha, KND-clanul nebunaticilor de alaturi , Ed Edd si Eddie, Juniper lee invata copiii sa se bata,sa fie rai si sa vorbeasca urat. Multi copiii se cred grozavi daca vorbesc si sepoarta ca in desenle animate.Macar sa le spuna cineva ca nu
e bine.Parintii sau cineva de la televizor. Si nu mai e o problema.
La Minimax e mai bine si nu e asa multa violenta

3 comentarii:

magda spunea...

buna irina. Cum pot sa te contactez pentru a vorbi cu tine despre blogul tau. sunt ziarista si asa vrea sa fac un reportaj despre tine. te pup si te rog lasa-mi un rasp cu id-ul tau de mes.

magda spunea...

scuze ca ti-am is irina! citisem despre surioara tra si v-am incurcat...tu esti iulia..:)

iulia toma spunea...

A venit si ziarul Evenimentului zilei la noi.Daca vreti sa veniti trebuie sa vorbiti cu parinti mei.